onsdag!

jaha, en ny dag..

stänging på statoil..
jag tycker faktiskt att det är roligare att jobba mä nån än alldeles själv..

jag käkar 1dl havregryn i vatten (gröt då!) :p å en proteindrink till fruskot..
det blir man väldans mätt på.. :)
käka mä sojamjölk idag..

fint väder idag verkar det som.. :p

de sökte extrajobbare till statoil i gävle nu..
man lär ju söka det då..
även om jag inte va såsugen på det..
men nu är det ju stor chans att jag får jobb där eftersom jag redan jobbar på statoil ju..

men jag hoppas även på sängjätten.. roligt mä lite ombyte.. :p

ska faktiskt göra kålpudding idag.. det lär ju vara hemskt nyttigt det..
på älgfärs.. mmm.. :D

jag fick en ny telefon igår.. samma sort.. men de kunde nog inte laga min.. så jag fick en ny.. :D

Kollade på "the weddingdate" igår p åtv4.. den va ju rätt gullig..

åååååååhhh vad jag böla igår när jag läste slutet på mamutjägarna.. sorgligt som faaan..
tur att micke sov.. *thihi*


 den osminkade :O

nää, om man ska testa att göra kålpudding då.. :)
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0