Linda, har du snott en film?

Näää, jag har inte snott nån film, jag lånade den av statoil bara.. :p

10 000 bc? - japp, den är det..

ska iaf kolla på den så fort Micke kommer hem.. men lovar att lämna tillbaka imorgon.. :p

Jag tror Claes (chefen) kommer att gråta när jag slutar..
idag gick jag nog på +.. :) kom en timme tidigare än han trodde.. han blev vääääääldigt glad.. :)

Jobbade mä julia, gick väldans bra det.. :)

Therese gör ju 2 tavlor tills vi ska flytta.. Jag tror de kommer bli vääääldigt fina...
hon hade gipsat ett hjärta mä en del på ena å en på den andra..
blir nog väldigt coolt.. i cant waait-.

nu måste jag gooogla nyttigt snacks.. :p
morötter mä tacco-dip gjord på kesella kan jag göra, pumpakärnor har jag..
eller så kanske bär och kesella..
oliver kanske?
eller torkade aprikoser har jag.. :)

ååhh, en milkshake kanske? antingen mä banan å kakao, eller banan å jordgubbar kanske?

jag är rejält hungrig nu..
ska kanske ta å steka ägg?
 
nu har jag iaf 100 miljoner nyttiga saker att välja på.. nu är det upp till mig då.. :)
vad ska jag ta?

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0