ingen ledig dag här inte!

Ååååhh.. hade ju vart skönt å slippa masa sig iväg till Hulta idag.. :p
(åååhh nej du latmaskLinda, du ska allt gå dit!) <<<<< bara så du vet!

jag sökte jobbet på statoil i gävle, hagaström va det visst..
så får vi se hur det går då..

nån plingade på dörren när jag inte hade nå kläder på.. jag öppnade inte..
Micke kommer bli arg på mig.. va nåt paket till han.. men vad fan, han hade nog inte heller öppnat om han inte hade nå kläder på..!!!!

nää, lär väl börja göra mat..
tog upp lax och kött.. 2 olika maträtter också då..
lär göra iordning tvätten så han vet vad han ska tvätta..
han får fan diska också, för det strunta han i igår..!!!!!
Golvet är också hans!!!

intevjuen hade gått bra, de skulle höra av sig om han skulle få en andra intervju eller inte..
jag hoppas verkligen!

nää, lär man sätta igång då? ååååhhh.. orka!
ser ju ut som ett helvete där också eftersom han inte diska igår den tönten!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0