hemmaspa!

sådär ja, nu är man fräsch inför resan.. sett ut som ett våp i några dagar.. har väl gjort de sjuka sällskap å bara suttit å glott på tv å så.. tog inte så mycket kläder mä mig heller..

jag noppade mina ögonbryn vilket jag HATAR.. så extret tråkigt å pilligt å ont gör det mä ju..
sen sökte jag på google efter ansiktsmasker som man kunde göra själv..
www.nyfikenvital.org  gå in på skönhet..

jag gjorde en ansiktsmask mä citron, olivolja och havregryn..
kunde nog ha mosat havregrynen lite mer.. såg ut som nån spytt i mitt ansikte.. haha..
Sen gjorde jag en skrubb mä salt och rapsolja (kunde ha tagit olivolja mä men hade inte tillräckligt)

jag raka mig å duscha å greja.. så nu är jag fräsch som faaaaaan.. :D

ska packa ikväll också.. men alla mina kläder är väl mä så det blir nog inte så svårt..


ska kolla på pledge this mä Paris Hilton på canal+ comedy vid halv18..
har inte sett den.. har ni?

fy faaan vad kul det ska bli.. :D

Ska åka tillbaka till Borås på söndag.. 10.30 från sandviken.. är väl i borås vid 16 då..
ska jobba på måndagen.. 16-20 sa Lisa idag när jag ringde..
Håkan, jag kan inte följa mä dig på rockabillyn på fredag.. :(

undra när de stänger djurparken egentligen? skulle ju va roligt å kolla in den innan man flyttar..
men jag vill ju inte gå dit själv precis..

japp.. :)
aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0