hej bäjbs ;-)

hej bäjbs..
hur mår ni?
jag är fortfarande lite snuvig men mycket bättre än tidigare i veckan iaf.. :D

jag jobbar på konsum Åmotsbruk idag.,,
Min moder är inte så frisk (ligger å klagar en jävla massa i soffan)
så då fick jag hoppa in.. lär väl bli en 700 spänn för det hoppas jag.. :D

vi har sovit hos sofia..
micke har vart på intervju.. de skulle ha 4 av 8 så han har 50% chans (för er som inte kan räkna.. :p )
vi får hoppas.. han får nog besked om ungefär -3 veckor kanske..
vi skrev på kontraktet igår till lägenheten också.. :)
1okt.. :D

ja, min lunch är väl snart slut tror jag.. :( halv14 öppnar vi igen..
nja, ett litet tag kvar iaf,,

lyssnar på vince and the peaktones nu på jennys dator.. MYCKET BRA!

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att ni flyttar hit, ska bli roligt att festa med er igen.. massor! ;)

2008-08-22 @ 22:03:54
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0