filmerna är slut å jag är ihjältjatad.. :p

Håkan hade visst glömt bort fiskningen.. men det gjorde inte så mycket..
men han ringde å tjata på mig att jag skulle köra markos raggarbil..
men jag våga inte..
* jag är inte så van att köra bil
* pinsamt när det är folk mä som jag inte känner riktigt
* köra i borås? hmm.. inte så himla roligt.. :p

nu smsa han å sa att jag ska skulle gå ner til lträgårn å festa mä dom..
jag sitter i morgonrock.. osminkad..
de hinner ju däcka innan jag är klar..

så det blir nog sängen för mig snart..

kollat på
Topgun, hade inte sett den förut.. den va rätt schysst

se upp för dårarna, den har jag sett.. den är väl okej.. :p
den duger i krig.. :)

känner av min hals.. inte bra..
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0