dagens


jag antar att Therese hade satt upp den här på jobbet..
jag såg den där iaf..
Hon är ju bara sååå rolig.. :D

igår pyssla hon även mä:

jo, när jag kom till jobbet igår så ville hon att jag skulle hjälpa henne att flytta upp en hylla ett hack..
men den började luta så alla torkarblad åkte ner i backen..
jag höll på att dö..
haha..
plockepinn.. :p mä vindrutetorkare.. :D

nää, hade missade samtal å sms från henne igår.. hon ville att jag skulle börja kl 12..
å jag vaknade kl 10.. så jag hann inte så mycket igår..

sen tränade jag å micke.. :D
det känns idag kan jag säga.. hård benträning igår å så cykla jag hem..
svettigt som faaan..

MICKE SKA HA INTERVJU MÄ SANDVIK DEN 22 SEPTEMBER!!!! :D

jag hoppas så innerligt att han får det!



Borås - pinocio
har ni sett honom?
knäppte kort på han när jag var på väg å skulle träna mä tess i tisdags.. :)


fy faaan vad det regna i natt... trodde seriöst att fönstret skulle gå sönder..


some of my last days as ******


när vi var å shoppa i lördags såg vi en schysst pall..
svart tärning mä vita knappar..

aja, lär väl göra mat å diska å så.. :)

puss hej


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, det är min pojkväns syster bland annat som har hand om anställningsintervjuerna. :P Hon är stenhård! ^^

2008-08-14 @ 12:26:17
URL: http://soetmongo.blogg.se/
Postat av: sofia

hoooooppas d går bra för mickis!!! :D:D:D:D:D

2008-08-14 @ 13:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0