blåljus!!!!! :|

jag stod i min egen lilla värld på statoil..
då hör jag sirener å såg blåljus därutanför.. kan ni förstå att jag blev helt chockad..
första tanken: är det nångon bil härutanför polisen ska ta?!
andra tanken: men har jag råka tryckt/kommit åt nån knapp så polisen trodde det var ett rån här?

kollade ut, då var det en sjuktransport..
skulle tanka, lära komma in å betala å sen kissa också!! innan han kunde åka.. hade inte han bråttom?

jag blev iaf livrädd när jag hörde sirenerna..
men jag borde ju ha tänkt att jag va i säkerhet efter som "polisen" var i närheten? :p

****************'''
jag va så duktig idag.. städa, gjorde kålpudding å en paj till micke som tack för att han fixade golven! vilket han inte har gjort, tack för den! *suck* men han sa att han skulle göra det imorgon..
disken lämna han också den jäveln!

jag har ont i huvudet.. känns som om jag är/håller på å bli sjuk..

jag kan ju glömma min lediga dag imorgon.. 16-20 imorgon..
13-20 på fredag by the way.. vilken konstig tid alltså..

*****************''
berätta jag att statoil sökte extrapersonal i Gävle? det gjorde jag nog..
...

Frida Persson handla av mig på statoil idag.. vilken överraskning! :) första gången man såg henne här nere.. :p

*'''''''

tack Håkan för att du hälsa på mig.. :)

*******'''''

ska man försöka sova tro?

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja sirener är läskigt när det kommer så inpå och man jobbar som man gör!!

Krams Mia

2008-08-07 @ 12:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0