är jag sjuk?

fan, min hals är inte bra.. :(
vad är det mä folk egentligen?
alla vill att jag ska jobba precis hela tiden..
Julia ville att jag skulle jobba ikväll? -öööhhh.. jag jobbar ju dagtiden!!!!
Sara ville att jag skulle öppna imorgon - öhhh, jag har aldrig öppnat förut!!
Therese ville att jag skulle jobba mån och tis stängning å det ska jag göra..
men jag vill må bra, inte va sjuk å känna mig halvhängig...
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.. :(


jag låna 27dresses till ikväll..
Sofia sa att den var bra.. :)
så jag ska ligga å mysa för mig själv.. kanske ta hit täcke å kudde också.. :D


Håkan fråga om vi skulle fiska idag... men som jag känner nu så är det bättre jag är hemma.. särskilt om jag ska jobba i 4 dagar nu..

aja, nu blir det tv.. :p
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0