trött

ja, jag är lite trött faktiskt..
ska kolla på sm-finalen snart.. härligt.. :D
imorgon blir ju dödsmatcherna i kvalserien.. fy faaan.. nightmare.. men vi får se.. kan va lycklig imorgonkväll eller så inte..

det gick bra att jobba idag.. det var jävligt lugnt.. :D
micke ligger å sover.. *thihi*
men kanske måste väcka han snart.. annars kan han väl inte sova senare??

åååhh.. jag drömde den underbaraste drömmen i natt.. Micke syrra Mia hade startat en klädaffär med bara raggar&rockabillykläder å jag fick jobba i den.. det var så jävla schysst alltså..
så nu vart jag hur sugen som helst på att skaffa en sån.. den ska ligga i Gävle såklart i så fall.. åsså ska vill jag gärna ha ett fik i affären som min kusin kunde va chef över.. ;-) vad säger du om det sofia? jenny skulle kunna jobba där också.. extra medans hon gå i skolan å sen heltid.. :D
spela fin musik hela dagarna å ta hem så himla fina kläder.. jag tror faktiskt den affären skulle gå bra i Gävle.. finns ju massa raggare där å så kan man ha försäljning på nätet mä så man når dem som inte bor eller befinner sig i närheten.
mm.. jag ska fundera på det.. skulle iaf trivas på jobbet i såfall kan jag lova..

jag kan säga att jag hatar min chef.. idag trodde han att jag va en praktikant.. kul att han känner igen en alltså.. fy faaan.. å anna mår inte bra.. :( å det är mycket tack vare han.. så jag hoppas han kan försvinna.. usch..

mm.. kanske uppdaterar sen.. vi får se..
puss hej

Kommentarer
Postat av: sofia

ja, fy vikken bra idé. åh, vill genast börja inreda..hihi

2008-04-09 @ 19:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0