ska jag va lat eller inte?

om jag skulle va duktig nu så skulle jag börja gå till gymet så får micke åka dit..
ska jag?
är ju lite sugen, men ändå inte.. men vill jag gå ner i vikt eller inte?

va iaf duktig tidigare idag.. jag gick aldrig ner till stan utan jag drog på mig myskläder å gick en svettig runda runt badet istället.. alltså, här nere vid sjön.. sen gick jag till netto å handla lite..
de hade lagt grönsaker som höll på å bli gamla i påsar.. så jag köpte 2 zuccini för 5kr, 4 auberginer för 8kr å 6-7 paprikor för 12kr.. vilket klipp.. :p
äggen höll på å bli gamla så dem gjorde jag plättar av.. 100 st typ.. :p
sen hade jag tagit upp blodpudding som jag stekte
sen av zuccinin och auberginen gjorde jag tonfiskgratäng mä turkis och ajvar.. det vart väl inte det godaste jag har ätit.. men tonfiskröran vart ju god iaf.. haha.. :p

nää.. ska jag gå till gymet då? det är ju fint väder alltså..

jag kan ju iaf gå halva vägen  så han plockar upp mig nere i knalleland eller nåt.. då har jag ju iaf gått lite.. för just nu känns det väldigt långt till gymmet.. JÄVLA LATA LINDA!!! ååå.. vad jag hatar dig alltså..

ja, så är det.. 

ska jobba från halv11-15 imorgon.. det är ju bra.. :D
i storknallen.. 

aja, ska väl greja lite så får vi se hur långt jag går.. om det bara blir till bilen eller?

puss hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0