shit alltså

ja, cykla iväg till eat imorse då.. jobba mä madde, det gick bra.. hon jobbar baa på eat till fredag sen slutar hon.. så hon va inte så nog mä allt.. :p skönt..
men jag fick sluta halv16.. så jag kände mig jävligt stressad.. men jag trampa på så jag hann iaf..

Jobbade mä en som hette jessica.. hon va också schysst.. :)
imorgon ska jag jobba mä nån som heter haris tror jag..
men lyssna på det här då.. eller läs, bestäm själv.. :p
imorgon ska jag jobba 8-20 på statoil..

mm.. å träna efter det.. å så jobba 8-15 nästa dag.. + att jag ska jobba på eat i helgen å det kommer bli jobbigt.. för det är löningshelg å då är det massa folk..
så jag kommer va helt slut på måndag.. men har sagt att jag kan jobba mån-tis å ons nästa vecka också..

mm... livet är bra hårt ibland..
får iaf 2 å 7 i lön från statoil.. vet inte riktigt hur han har räknat då.. hur mycket han har räknat mä..
det blir krångligt är jag rädd..

ja, å så ska jag ha en massa packning mä imorgon om jag nu ska till friskis efter.. kul å ha det på cykeln då.. :p

aja, vi lär väl hämta tvätten å duscha å sen sova.. undra när jag ska hinna läsa body å fitnessmagazine som jag fick idag.. :D

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0