jag kommer nog dö ikväll.

fy faaaan.. det här kommer bli en hemsk kväll.. jag vet inte vad jag ska ta mig till..
Ska jag kolla på malmö-rögle eller vad det nu är som går på tv?? eller ska jag sitta i mörkret å lyssna på radiosporten? eller ska jag strunta i allt å kolla resultatet imorgon? det är frågan det..

har iaf vart å hämta paketet fråm gymgrossisten nu.. proteinpulver ooo yeah.. nutty pistacho ska bli intressant att testa tycker jag.. :D lär nog testa den innan jag går ner till friskis och möter micke vid 16..

jag är så jävla nervös..

igår ringde ju Lisa från statoil i hulta å sa att jag hade fått jobbet.. jag är helt chockad fortfarande.. ska dit å träffa chefen imorgon.. 12.. funderar på om jag ska gå dit.. det blir en jävla promenad i såfall.. vi får se.. :p

så jag kommer nog va ett nervvrak ikväll är jag rädd.. dödsmatch i hockey å chefsträff imorgon.. kan det bli värre?

imorgon ska ju soffe å pernilla eller vad hon nu hette ha 20-årsfest.. eller 40 blir det eftersom båda har fyllt.. :p
jag är inge sugen på att festa.. :( kanske åker dit å tar ett glas vin då? kan ju va kul att träffa lite folk.. men inte om de är aspackad.. micke får köra mig.. han kanske inte ens vill va mä in.. han har ju inte hunnit träffa soffe än..


hoppas det går bra att kombinera mina 2 jobb nu då.. blir ju nästa nervös över det å.. vill ju inte göra anna ledsen.. hon har det ju jobbigt redan.. :( kanske det som är minus mä att vara kompis mä "chefen" ibland..


Sofia va då på om min idé mä affärn/cafét.. schysst.. ja, vi får planera lite..

fan vad nervös jag är..

måste lära mig självförsvar å boxning nu alltså.. om jag ska behöva stå på en bensinmack själv mellan 20 å 00.. shit..

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0