ja

mhm.. då har man gjort en till jobbdag då.. fan vad nära jag var att åka buss imorse.. nja, inte riktigt jättenära, men nästan.. haha.. men jag trampa på iaf.. första biten är det bara att rulla iofs.. men en jävla massa trotoarer å gropar hit å dit.. jag blir ju krossad underifrån, om ni förstår?

jag körde rätt tungt på gymet, men benen fick väl inte så himla mycket uppmärksamhet.. men de har ju trampat iaf..

hockey nu..

onsdag nästa vecka blir tuff..
jobba på eat 10.30-15 (förhoppningsvis får jag sluta då) sen statoil kl 16-20.. shit alltså.. :O det blir tight..
lär ju hinna dit också..

ja.. jobbar iaf 5 dagar nästa vecka.. fiiint.. :d

puss hej

Kommentarer
Postat av: linnea

snygg design ! :D

2008-04-18 @ 19:10:12
URL: http://ohbreakdown.blogg.se
Postat av: Mia

Men de e ju skitbra att du får jobba!!
Go girl!! Money money money
ler...
hade gött kram

2008-04-18 @ 22:32:29
URL: http://mipi33.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0