intervju :O

hej.. förlåt.. jag har inte suttit vid datorn på hela helgen..
jag å micke drog ju till trollhättan i fredags efter att vi tränat å så.. vi hyrde ratatouille på statoil.. den va ju bra.. min syrra tyckte den va dålig, men det tyckte inte jag å micke iaf.. :p

jo, i fredags när jag stod å greja i köket ringde telefon.. det var statoil i hulta här i borås.. de ville att jag skulle komma på intervju idag.. jag vart jävligt chockad.. de hade ju hittat mig på arbetsförmedlingens hemsida.

aha.. så i lördags så träffa vi magnus (mickes bror).. de åkte gocart  å så käka vi ute.. käkade lasange.. den va lite kall på vissa ställen så där ska jag inte käka mer om jag skulle befinna mig i trollhättan igen.. :p
sen drog vi till mattias å hjördis eller hur det nu stavas.. :p de spela poker å jag satt å kolla på tv..
vi var nog en 7st iaf.. :) å micke vann tillbaka sina 200 som han satsa, det var ju bra..
vi var nog inte hemma hos hans mor förrän kl 01-nånting.. jag var trött som satan.. å träningsvärken satt där den skulle.. :p

igår så åkte vi å kolla i överby.. det är ju trollhättans svar på knalleland eller valbo köpcentrum.. :P jag köpte tvål, hårschampoo å balsam å en dosa puder.. leta byxor.. men hitta inga..

vi beställde ju från gymgrossisten häromdagen å.. det skickades idag.. massa proteinpulver.. :)
jag betala.. vart typ 800.. dyrt...

sen igår när vi kom från trollhättan så drog vi å träna.. körde ett av mina många benpass.. balansbrädan är en favorit nu alltså.. den är rolig..  micke kör kondition på söndag när jag kör ben.. vill ju också göra det..
ikväll blir det tricep + bröst igen då..

ja, imorse drog jag iväg till statoil då.. det var 2 brudar i 28-årsåldern som intervjua mig.. de var trevlig.. :)
vi får se hur det går.. får veta om 1-1,5vecka iaf..
man skulle iaf få jobba mellan 20 - 00 alldeles själv i såfall..
gick hem därifrån.. det var en jävla bit det.. men det va inte så jobbigt som jag trodde det skulle va.. men det vart svettigare än jag trodde.. va ju kallt å snöa när jag tog bussen dit.. hade ju vinterjackan å en tjocktröja under.. va helt blöt när jag kom hem..

kan säga att det inte var roligt att väga sig igår ju.. fy faaan.. hade väl vart onyttig i helgen då, fast jag inte tyckte det skulle va så farligt.. fast kan ju va en deö muskler i den där vikten å.. men ändå.. trodde inte jag skulle väga så mycket igen alltså.. så nu är det hårt.. jag måste ta det här på allvar alltså.. gå tillbaka till tänket jag hade när jag loosa så mycket.

Mitt motto ska lyda: Fuskar man en gång så fuskar man garanterat mer. så ge fan i det!

nu ska envisheten å vinnarinstinkten in i mitt tänk.. inte nå onyttigt som helst ska jag få imig.. då jävlar..

nää.. om man skulle ta å diska lite nu då..
vi ska tvätta idag mä ju..

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0