inte lika trött som jag trodde.. men seg

ja, då var man vaken igen då..
kanske ska gå ner nu å kolla lite presenter å t micke, kanske lär köpa nå åt min pappa mä.. så vi kan ge han det nu när vi åker upp.. ja... antingen mä tåg eller bil..

micke drog iväg nu.. kl 15 skulle han träffa en eventuell köpare på bilen hans..
undra hur det går då.. så jävla dålig tajming.. men vi får väl åka tåg upp då.. seeegt.. :p

alex kommer ikväll.. vi ska kolla på film.. allt utom walk the line vill jag se.. för den är jag lite less på.. sett den för mycket.. även om den är bra är den så jävla seg i mitten när han är full å grejar.. åååhhh.. men jävligt schysst musik ju..

image10
   jobbartröjan på.. usch då.. har tydligen ingen panna heller.. :p

aja.. .ska man dra då tro.. fan vad drygt..
fick iaf 4å9 från eat å 2 å 7 från statoil (29 tim).. å då har jag inte fått betalt för 31 tim på statoil än..

fan, jag kommer bli rik sen.. eller? lika bra att bunkra pengarna utifall vi flyttar till gävle i höst.. vet ju inte om man får nå jobb där då?

ska väl dra då.. kom en bra låt på rock´n´roll-radion så jag lär sitta här ett tag till.. haha..

Sam Coke - twistin´ the night away..
det är dock inte han som är mä i filmen, för han var tydligen svart.. haha
å det är ju inte den här killen om vi säger så.. :p


här var ju en lite roligare video.. :p men samma låt..
visst är den schysst? :D
man blir på glatt humör av den.. party.. :D

puss hej

Kommentarer
Postat av: Anton

Skogshallon är galet god faktiskt! Men har du provat Jordgubb & Lime? Underbar är den.

2008-04-26 @ 12:08:25
URL: http://indiesponge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0