efter helgen

har hicka å det är såååå jävla drygt..

alltså, jag hade en jättetrevlig lördag.. jag å micke greja å gjorde i ordning..
sen kom daniel å vi käka.. sen drog ju de till poolhouse å spela biljard.. jag kunna ju inte va mä..

sen kom malin, emelie och helena.. å anna å lilla sebastian.. :D
hade ju fullt upp å leka mä han då, så man festa ju inte så mycket när han va här..
sen kom 2 av malins polare..
å alex, jennifer å hennes syrra + pojkvän som jag aldrig hade träffat..
vi spela ölspel å greja..
men jag vart inte så full.. närmare nykter än full iaf..
sen tog vi taxi ner till stan, daniel betala.. så tog vi ut pengar å ställde oss i kön till harrys.. den va rätt lååååång..

där inne gick vi runt å kolla å så.. micke å daniel spela black jack.. micke satsa 20kr och gick därifrån mä 150..
Daniel satsa 100 å gick därifrån mä 500.. :O
schysst..
sen köpte de cheeseburgare å jag en kebab i pita bröd..
så tog vi taxi hem som daniel betala..

micke va full som ett ägg.. fy faaan vad jag skratta åt han hela tiden.. :p
jenny lär ju ha haft roligt åt han mä.. haha

men han spyr då inte idag.. :/
jag drog igåg å städa direkt på morgonen jag.. å micke fick dammsuga...
å så torka vi golven så nu är det jävligt fint här alltså.. :D

micke försöker tvinga mig att käka pizza idag.. jag tror han kommer lyckas..
men vi ska väl träna sen så..

aaa..
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0