det funkar igen

tydligen så har de lagt ner å fixat sidan i några dagar + att jag jobbade i helgen å inte orka greja då.. å sen när jag orkar så krångla det ju.. :p aaa ni fattar..

kom nyss hem.. soffe kom å hämtade mig i sin fina bil så drog vi ner på stan.. hon skulle till arbetsförmedligen..
sen satt vi på en bänk i solen å snacka.. det var trevligt.. sen drog vi till ica city å handla.. jag gick därifrån å hem.. 8000steg har jag kämpat ihop.. det var ju duktigt av mig... :D

gick till eat å kolla om det fanns nå lediga tider.. 1 som jag hitta som passa mig bra..

jag ska leka mä anna å s/zebastian imorgon.. kul.. :D

i helgen drar vi till Trollhättan.. Micke tänkte ju bara¨åka först, men jag har ju inte vart där på ett tag så jag tänkte att jag följer mä.. på lördag ska ju micke greja mä sin motorklubb så då tänkte jag att Daniel skulle få underhålla mig..  :D det blir kul..

på fredag ville soffe att jag skulle va mä henne när hon ska ta 3 hål i öronen.. :O
sen kanske vi ska träffa hennes lilla ragg.. å ja han är faktiskt raggare.. :p å kommer från trollhättan..

benträning ikväll.. härligt.. :D

aja.. ska nog testa å göra sjömansbiff nu. wish me luck..
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0