dags att dra snart..

ska jobba mä Liza idag.. få se hur det går då.. :p
måste va duktig mä maten också.. kyckling eller räkor.. inget annat får jag äta..
kanske svarta oliver också.. :p

igår funka det inte att logga in på den här sidan igen så jag kunna skriva.. jävla skit..

ikväll blir det lugnt.. vilodag idag ju..

har min nya jobbartröja på.. :D den är fortfarande kort.. men den är ju fräschare än den jag hade mä hål på..

jag va då lat igår.. jag gick bara till bilen.. fy på mig..

ja, va väl allt för nu..

har iaf köpt kvarg nu som bodybuilderna säger.. kesella för allt vanligt folk.. :p
men det ska musklerna visst bli glad av.. :D så kesella å ananas till frukost å 2 ägg å en macka mä mjukost, kalkon å paprika.. :) å  grönt te mä citronsaft å ingefära i.. (å nej, inge saft mä socker i utan den riktiga)

hade ju besök här igår mä.. Alex å baloo aka jonas.. raggarsvin.. :p bjöd dem på äppelpaj iaf.. jag käka kesella å ananas.. bra Linda.. :D

ja.. va väl allt för idag.. lär väl dra mig snart.. :p seeegt..
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0