baka kaka

faaan. allt det jag skrev försvann.. fan vad arg jag blir..
lär väl börja om då!!!

jag fick baka kakor idag på eat.. kärleksmums, eller moccarutor som jag är van att säga..
men glasyren vart inge vidare, men anna tyckte den dög så hon öste på den..

anna jag å Hedi är ett jävla bra gäng.. :D proffs..

ååhhh.. jobba imorgon.. seeegt..
iaf att cykla dit.. haha.. måste köpa mig en muff...

micke va duktig å diska idag.. :D

nu blir det snart LAink.. :D
sen Navy cis..
Sen det bästa av det bästa (förutom DP då) Burn notice..

image11
han är ju rätt het om jag säger så.. hans smile är ju så jävla mmmm... :p

aja.. ska varva ner nu ett tag..
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0